Güne kahvaltıyla başladık. Naim’in damak tadı inanılmaz seçici olduğundan bir süre sadece sıvı tüketti:) Ama ben ne bulduysam yedim. Bugün dinlenmeli bir gün olacaktı bizim için. Ama yarın safari turuna çıkacaktık ve adayı keşfedecektik.

Buranın kendi biralarını denedik. Favorimiz Chang oldu:)
Kahvaltıdan sonra sahilde güzel bir yürüyüş yaptık. Hissettiğimiz şey tam olarak şuydu: Huzur! Fotoğraflar, defterime aldığım notlar hep her şeyin kusursuz olduğunu hatırlatıyor bana.

Denize girdik. Kumlar bembeyaz, su berraktı. Hani tv de görüp ne güzel yerler diye baktığımız o yerlerden birindeydik işte:) Güneşin, kumların, denizin tadını çıkardık gün boyunca. Meyveler öyle güzel ki, gerçek muz ananas ve karpuz bunlarmış dedik.
Akşama doğru biraz dolaştık. Tur şirketlerini gezdik. Ve uzunca bir düşündükten sonra Funny Day Safari şirketi ile panoromik bir ada turunu seçmiş bulunduk. Yarın harika bir gezi bizleri bekliyordu. Tayland Balayı planlarımız için bizi yönlendiren Sevgili Süleyman Şahin’le irtibatı koparmamıştık. Bize bir gece kulübü önerdi Green Mango diye bir yer. Oraya gitmek üzere çıktık.

Her yerde buda heykelleri vardı. Naim bu gece onlara benzediğimi söyledi. Bende onlar gibi poz verdim:)

Vosvos dünyanın bir ucunda da beni buldu. Ön kaputu açılıp kapanan üzerinde bir soytarı olan vosvos:) Kendi canımın içi tostosum çok daha tatlıydı tabi:)
Otelimize döndük sonra. Sahilde biraz uyuduktan sonra uyumaya çıktık. Uzun bir gün bizi bekliyordu yarın:)